Розпорядження КМУ від 07.06.2024 №527-р «Про схвалення Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації на 2024-2026 роки»
Наказ МОН від 21 травня 2025 року №746 «Про затвердження Положення про мережеву форму здобуття дошкільної освіти», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 червня 2025 року за № 990/44396
Наказ МОН від 28 травня 2025 року № 786 «Про затвердження Положення про сімейну (домашню) форму здобуття дошкільної освіти», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 червня 2025 року за № 998/44404
Наказ МОН від 21 травня 2025 року № 747 «Про затвердження Положення про очну (денну) форму здобуття дошкільної освіти», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 червня 2025 року за № 998/44404
Наказ МОН від 26 червня 2025 року № 926 «Про затвердження Положення про дистанційну форму здобуття дошкільної освіти», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 червня 2025 року за № 996/44402
Наказ МОН від 23 червня 2025 року № 895 «Про затвердження Положення про форму здобуття дошкільної освіти – педагогічний патронаж», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 червня 2025 року за № 995/44401
Наказ МОН від 14 лютого 2025 року «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення вихованців до державних, комунальних закладів освіти для здобуття дошкільної освіти», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 березня 2025 року за № 477/43883
Наказ МОН від 06 січня 2025 року № 9 «Про затвердження Типового положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу дошкільної освіти», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 21 січня 2025 року за № 99/43505
Наказ МОН від 09 грудня 2024 року № 1713 «Про затвердження Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, яка здобуває дошкільну освіту», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2025 року за № 1982/43327
Постанова Кабінету Міністрів України від 04 квітня 2025 року № 381 «Про затвердження Порядку утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти»
Постанова Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 року № 530 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти»
Корекційні програми для дітей з ООП (порушення зору, слуху, опорно- рухового апарату, порушення інтелектуального розвитку, затримка психічного розвитку)
ТИПОВА ПРОГРАМА підвищення кваліфікації асистентів учителів "Професійна діяльність асистентів учителів в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти"
Методичний посібник. Соціалізація молоді з особливими освітніми потребами: кращі практики: метод. посібник/ Базиленко А., Таланчук І., Давиденко Г. та ін.; за заг. ред. А. Базиленка. - К.; , Талком, 2020. - 128 с.
Зробили добірку безплатних додатків, які полегшать життя дітям та дорослим з обмеженими можливостями, а також допоможуть учителям і однокласниками спілкуватися з ними
Катажина Палка-Шафранець, Агнєшка Гмітович, Івона Маковська /Порушення сну при аутизмі. - Клініка Психіатрії Молоді, Медичний Університет в Лодзі, Лодзь, Польща
Сайт українського виробника обладнання для сенсорної інтеграції, виробів для ресурсних кімнат й інклюзивних класів, що його використовують у своїй роботі педагоги, психологи, корекційні фахівці, батьки
Сауляк Світлана Федорівна, МЛ № 3, вчитель початкових класів, Шевела Людмила Максимівна, МЛ №3, асистент вчителя «Діяльність вчителя та асистента вчителя під час дистанційного навчання в інклюзивному класі»
Місце знаходження: 53407, Україна, Дніпропетровська область, місто Марганець, вулиця Дніпровська, будинок 13-А. Контактний номер тел.: +380669459745 Пошта: moc.liamg%40nm.rp.rtnec
Місце знаходження: 53407, Україна, Дніпропетровська область, місто Марганець, вулиця Дніпровська, будинок 13-А. Контактний номер тел.: +380669459745 Пошта: moc.liamg%40nm.rp.rtnec