Всеукраїнський конкурс «Учитель року»

Всеукраїнський конкурс «Джерело творчості»

  • Умови конкурсу

    Метою Конкурсу є підтримка талановитих педагогів закладів позашкільної освіти, сприяння їх самореалізації та стимулювання подальшої творчої педагогічної діяльності.
    Основними завданнями Конкурсу є:
    • пошук нових форм, методів, моделей організації освітнього процесу закладів позашкільної освіти;
    • сприяння творчим педагогічним пошукам, удосконаленню майстерності педагогів закладів позашкільної освіти;
    • поширення кращого педагогічного досвіду;
    • створення інформаційного банку кращих прикладів педагогічного досвіду роботи керівників гуртків, секцій, творчих об'єднань.
    У Конкурсі можуть брати участь керівники гуртків, секцій, творчих об’єднань закладів позашкільної освіти системи освіти незалежно від рівня освіти, набутого фаху та віку.
    Конкурс проводиться поетапно:
    • І етап - районний, міський - у жовтні-грудні;
    • ІІ етап - республіканський (в Автономній Республіці Крим), обласний, міський у містах Києві та Севастополі - у січні-лютому;
    • ІІІ етап - Всеукраїнський - у березні-червні;
    ІІІ етап проходить у два тури:
    • І тур - заочний (оцінювання описів власного педагогічного досвіду учасників);
    • ІІ тур - очний у місті Києві, про що організатори повідомляють в оголошенні про проведення Конкурсу.
    Рішення про проведення та підсумки Конкурсу приймається Міністерством освіти і науки України.
    Конкурс проводиться відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс «Джерело творчості», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23 листопада 2017 року № 1527, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 15 грудня 2017 року за № 1517/31385.

  • Положення про Всеукраїнський конкурс «Джерело творчості»

Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури для
позашкільних закладів системи освіти

  • Умови конкурсу

    Конкурс проводиться відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2014 № 1008, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2014 за № 1166/25943.
    Основними завданнями Конкурсу є:
    • підвищення якості та удосконалення змісту позашкільної освіти;
    • забезпечення гуртків, груп, секцій, студій та інших творчих об’єднань закладів позашкільної освіти навчальною літературою за напрямами позашкільної освіти;
    • підтримка творчих педагогів закладів позашкільної освіти.
    Конкурс проходить щороку на засадах відкритості, прозорості та гласності. Форма проведення Конкурсу - заочна.
    Конкурс проводиться поетапно:
    • І етап - обласний, міський (у містах Києві та Севастополі), республіканський (в Автономній Республіці Крим) - у січні - червні;
    • ІІ етап - Всеукраїнський – у липні - грудні за участю переможців І етапу Конкурсу в категоріях: «Навчальні програми за напрямами позашкільної освіти» та «Навчальна література з позашкільної освіти».
    Учасниками Конкурсу є фізичні та юридичні особи (автори, авторські колективи закладів позашкільної, загальної середньої, професійно-технічної та вищої освіти, наукових установ) незалежно від фахової освіти, стажу та віку.

  • Положення про Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти, від 09.09.2014 № 1008

Фестиваль педагогічних інновацій освітян Дніпропетровщини
«EDU_FEST Dnipro – 2025»

Illustration

З метою стимулювання творчого, інтелектуального, духовного розвитку та задоволення потреб у професійній самореалізації працівників освітянської галузі Дніпропетровської області; обміну ефективним педагогічним досвідом та створення умов для співпраці наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників, які розробляють та запроваджують педагогічні інновації, Дніпровська академія неперервної освіти упродовж березня-червня 2025 року проводить Фестиваль педагогічних інновацій освітян Дніпропетровщини «EDU_FEST Dnipro – 2025».Фестиваль проходитиме у 2 етапи:І етап – відбірковий (березень-травень 2025 р.)ІІ етап – заключний (1-15 червня 2025 р.)
З порядком проведення Фестивалю, вимогами до конкурсних робіт та номінаціями можна ознайомитись за посиланням:https://drive.google.com/drive/folders/1A_RIPn05I8YksEKkT6l8AQg4tDsdQeWV?usp=sharingУчасникам Фестивалю необхідно в термін до 15 травня 2024 року заповнити реєстраційну форму та завантажити конкурсну роботу. Посилання на реєстраційні форми та завантаження роботиhttps://docs.google.com/document/d/1CBQjdNXOcA0S9OOnJIOd8l4wggF4QXxf2uOqC15h4p0/edit?usp=sharingЕкспертну оцінку конкурсних робіт буде проведено з 16 по 31 травня 2025 року.Переможців Фестивалю буде оголошено під час заключного етапу, який буде проведено 12 червня 2025 року.До участі у Фестивалі запрошуються педагогічні працівники, психологи та керівники закладів дошкільної, позашкільної та загальної середньої освіти.
 Конкурсний відбір буде здійснюватися відповідно до вимог до конкурсних робіт (додаток 2 наказу КЗВО «ДАНО»ДОР» № 46 від 11.03.2024) за такими номінаціями:
1. Кафедра дошкільної та початкової освітиПобудова власної траєкторії професійного розвитку педагога закладу дошкільної освіти (особистий досвід)2. Ресурсний центр підтримки інклюзивної освітиРеалізація корекційно-розвиткової складової інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивно-ресурсних центрах3. Кафедра математичної, природничої та технологічної освітиОрганізація проєктної діяльності учнів у процесі навчання предметів та інтегрованих курсів математичної, природничої та технологічної освітніх галузей4. Кафедра дошкільної та початкової освітиРеалізація принципу інтеграції в практичній роботі вчителя початкових класів 5. Кафедра виховання та культури здоров’я Використання здоров’язберігаючих вимірів шкільної освіти як механізму підготовки підростаючого покоління до майбутнього життя.6. Кафедра виховання та культури здоров'яФормування і розвиток обдарованої особистості у позашкільній освіті.Навчально-методична лабораторія вивчення базових дисциплін7. Кафедра соціально-гуманітарної освіти"Сучасні тренди у викладанні іноземних мов у контексті Нової української школи"Навчально-методична лабораторія інформаційно-технічного забезпечення«Формування підприємливості та фінансової грамотності здобувачів освіти»Навчально-методична лабораторія інформаційно-технічного забезпечення"Фінансова та медіаграмотність: навчись аналізувати світ" 8. Кафедра соціально-гуманітарної освітиЕфективність використання сучасних методів і підходів TBL та CLIL на уроках англійської мови: практичний аспект з досвіду роботи.9. Кафедра виховання та культури здоров’яSTEAM-освіта як один з головних трендів розвитку креативності підростаючого покоління10. Кафедра виховання та культури здоров'яМеханізми формування патріотизму у здобувачів освіти на уроках предмету «Захист України» 11. Кафедра соціально-гуманітарної освітиВикористання художніх творів для виховання емоційного інтелекту здобувачів освіти12. Кафедра соціально-гуманітарної освітиКультурний діалог у класі: інтегровані уроки української та зарубіжної літератури13. Кафедра виховання та культури здоров'яШляхи впровадження гендерної рівності в освітньому процесі 14. Кафедра виховання та культури здоров'яПокращення ментального здоров'я учнівської молоді засобами фізичної культури15. Кафедра загальної та спеціальної педагогікиІнноваційні практики в системі інклюзивної освіти16. НМЛ інформаційних технологій та STEM-освіти Кафедра управління інформаційно-освітніми проектами Інтегровані STEM-проекти17. Навчально- методична лабораторія вивчення базових дисциплін Розвиток експериментальних здібностей на уроках фізики 18. НМЛ професійного розвитку педагогічних та науково-педагогічних працівниківМенторство як один із актуальних аспектів професійного розвитку вчителя (для керівників, заступників керівників, відповідальних за напрям наставництва з практичного досвіду роботи закладу освіти)19. НМЛ вивчення базових дисциплінФормування дослідницької компетентності учнів у шкільних географічних курсах рівня базової освіти (з досвіду роботи). 20. ОНМЦПКПППрофесійний розвиток педагога як один із напрямів діяльності центру професійного розвитку (з досвіду роботи)21. Навчально-методична лабораторія управління в освітіІнноваційні прийоми та методи формування мотивації до читання на уроках української літератури22. Кафедра управління інформаційно-освітніми проєктамиІнноваційні технології викладання інформатики23. Кафедра управління інформаційно-освітніми проєктамиШтучний інтелект в навчанні: навчання на основі запитів24. Кафедра управління інформаційной-освітніми проєктамиВикладаємо курс «STEM» у 5-9 класах: від вчителя - до вчителя





Made with