Всеукраїнський конкурс «Учитель року»

Всеукраїнський конкурс «Джерело творчості»

  • Умови конкурсу

    Метою Конкурсу є підтримка талановитих педагогів закладів позашкільної освіти, сприяння їх самореалізації та стимулювання подальшої творчої педагогічної діяльності.
    Основними завданнями Конкурсу є:
    • пошук нових форм, методів, моделей організації освітнього процесу закладів позашкільної освіти;
    • сприяння творчим педагогічним пошукам, удосконаленню майстерності педагогів закладів позашкільної освіти;
    • поширення кращого педагогічного досвіду;
    • створення інформаційного банку кращих прикладів педагогічного досвіду роботи керівників гуртків, секцій, творчих об'єднань.
    У Конкурсі можуть брати участь керівники гуртків, секцій, творчих об’єднань закладів позашкільної освіти системи освіти незалежно від рівня освіти, набутого фаху та віку.
    Конкурс проводиться поетапно:
    • І етап - районний, міський - у жовтні-грудні;
    • ІІ етап - республіканський (в Автономній Республіці Крим), обласний, міський у містах Києві та Севастополі - у січні-лютому;
    • ІІІ етап - Всеукраїнський - у березні-червні;
    ІІІ етап проходить у два тури:
    • І тур - заочний (оцінювання описів власного педагогічного досвіду учасників);
    • ІІ тур - очний у місті Києві, про що організатори повідомляють в оголошенні про проведення Конкурсу.
    Рішення про проведення та підсумки Конкурсу приймається Міністерством освіти і науки України.
    Конкурс проводиться відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс «Джерело творчості», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23 листопада 2017 року № 1527, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 15 грудня 2017 року за № 1517/31385.

  • Положення про Всеукраїнський конкурс «Джерело творчості»

Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури для
позашкільних закладів системи освіти

  • Умови конкурсу

    Конкурс проводиться відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2014 № 1008, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2014 за № 1166/25943.
    Основними завданнями Конкурсу є:
    • підвищення якості та удосконалення змісту позашкільної освіти;
    • забезпечення гуртків, груп, секцій, студій та інших творчих об’єднань закладів позашкільної освіти навчальною літературою за напрямами позашкільної освіти;
    • підтримка творчих педагогів закладів позашкільної освіти.
    Конкурс проходить щороку на засадах відкритості, прозорості та гласності. Форма проведення Конкурсу - заочна.
    Конкурс проводиться поетапно:
    • І етап - обласний, міський (у містах Києві та Севастополі), республіканський (в Автономній Республіці Крим) - у січні - червні;
    • ІІ етап - Всеукраїнський – у липні - грудні за участю переможців І етапу Конкурсу в категоріях: «Навчальні програми за напрямами позашкільної освіти» та «Навчальна література з позашкільної освіти».
    Учасниками Конкурсу є фізичні та юридичні особи (автори, авторські колективи закладів позашкільної, загальної середньої, професійно-технічної та вищої освіти, наукових установ) незалежно від фахової освіти, стажу та віку.

  • Положення про Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти, від 09.09.2014 № 1008

Фестиваль педагогічних інновацій освітян Дніпропетровщини

«EDU_FEST Dnipro – 2024»

Наказ КЗВО «ДАНО»ДОР» від 11.03.2024 № 46 https://drive.google.com/file/d/1MhyzgLRKCUfAUtbohP-rfbilrcULfO86/view?usp=sharing

«EDU_FEST Dnipro–2024» буде проходити у 2 етапи:• І етап – відбірковий (березень-травень 2024 р.);• ІІ етап – заключний (01-15 червня 2024 р.)             До участі у Фестивалі запрошуються педагогічні працівники, психологи та керівники закладів дошкільної, позашкільної та загальної середньої освіти.Учасникам Фестивалю необхідно в термін до 15 травня 2024 року заповнити реєстраційну форму та завантажити конкурсну роботу.   Посилання на реєстраційні форми та завантаження роботи https://docs.google.com/document/d/1ihhF3p7cWHKMRh6RWVvgld-mtGpE-MGs/edit?usp=sharing&ouid=101480875187046190861&rtpof=true&sd=trueЕкспертну оцінку конкурсних робіт буде проведено з 16 по 31 травня 2024 року. Переможців Фестивалю буде оголошено під час заключного етапу, який буде проведено 13 червня 2024 року. 
 Конкурсний відбір буде здійснюватися відповідно до вимог до конкурсних робіт (додаток 2 наказу КЗВО «ДАНО»ДОР» № 46 від 11.03.2024) за такими номінаціями:
1) Сучасні педагогічні практики в роботі з батьками здобувачів освіти ( кафедра дошкільної та початкової освіти).
2) Практичний досвід педагогів початкової школи з проблеми подолання освітніх втрат (кафедра дошкільної та початкової освіти).
3) Практичне використання ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ у сучасній освіті       (кафедра математичної, природничої та технологічної освіти).
4) Я викладаю міжгалузевий інтегрований курс "STEM"(кафедра управління інформаційно- освітніми проєктами).
5) Розвиток наукової грамотності та інженерного мислення здобувачів засобами STEM-освіти (кафедра управління інформаційно- освітніми проєктами).6) Ідеї впровадження STEAM-підходів в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи (кафедра виховання та культури здоров'я).7) Сторітелінг - ефективний метод навчання та виховання у позашкіллі(кафедра виховання та культури здоров'я).
8) Превентивні здоров’язберігаючі технології у створенні системи випереджаючої освіти сучасного навчального закладу(кафедра виховання та культури здоров'я).
9) Фахівець (консультант) інклюзивно-ресурсного центру : траєкторія фахової самоактуалізації (з досвіду) (ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти).
10) Практичні підходи подолання освітніх втрат на уроках української мови та літератури (кафедра соціально-гуманітарної освіти).
11) Практичні підходи подолання освітніх втрат на уроках зарубіжної літератури (кафедра соціально-гуманітарної освіти).
12) Освіта без кордонів: від тендерних стереотипів до рівних можливостей(навчально-методичний центр забезпечення якості освіти).
13) Учитель-дослідник. Самоорганізація та самостійне навчання. (Вчителі представляють проекти та дослідження, що вони проводять у рамках власного професійного розвитку та застосовують у своїй педагогічній діяльності; стимулювання самоорганізації та самостійного навчання учнів у предметах громадянської та історичної освітньої галузі) (кафедра соціально-гуманітарної освіти).
14) Дослідницько-пошукова діяльність учнів як невід’ємна складова освітнього процесу з географії (обласний навчально-методичний центр підвищення кваліфікації педагогічних працівників).
15) Впровадження інноваційних варіативних модулів в рамках програми НУШ (кафедра виховання та культури здоров'я).
16) Шляхи профілактики гіподинамії у дітей під час дистанційного навчання (кафедра виховання та культури здоров'я).
17) Шляхи впровадження тендерної рівності в освітньому процесі (кафедра виховання та культури здоров'я).
18) Педагогічні інновації мистецької освітньої галузі (кафедра філософії).
19) Ефективні шляхи подолання освітніх втрат і забезпечення якості знань та вмінь учнів з англійської мови (кафедра соціально-гуманітарної освіти).
20) Механізми формування патріотизму у здобувачів освіти на уроках предмету «Захист України» (кафедра виховання та культури здоров'я).
21) Синергія навчання: оптимізація співпраці вчителя та асистента в умовах інклюзивного навчання (кафедра загальної та спеціальної педагогіки).
22) Стратегії супроводу: розробка та впровадження методичних підходів для підтримки та розвитку професійної діяльності педагогів (кафедра загальної та спеціальної педагогіки).
23) Формування підприємливості та фінансової грамотності здобувачів освіти (обласний навчально-методичний центр підвищення кваліфікації педагогічних працівників).
24) Цифрові фінансові компетентності (кафедра управління інформаційно-освітніми проєктами).
25) Педагогічні новації у викладанні іноземних мов та мов національних меншин у контексті НУШ (кафедра соціально-гуманітарної освіти).
26) Науково-дослідна та експериментальна робота з природничих дисциплін в умовах змішаного навчання (обласний навчально-методичний центр підвищення кваліфікації педагогічних працівників).
27) Родзинки у викладанні інформатики в 5-7 класах (кафедра управління інформаційно-освітніми проєктами).
28) Я використовую діяльнісний підхід у початковій школі (кафедра управління інформаційно-освітніми проєктами).
29) Стратегії подолання освітніх втрат при навчанні математики (з досвіду роботи) (кафедра математичної, природничої та технологічної освіти).
30) Реалізація дистанційного навчання в технологічній освітній галузі (кафедра математичної, природничої та технологічної освіти).
31) Формування наукового мислення при вивченні предметів та інтегрованих курсів природничої освітньої галузі (кафедра математичної, природничої та технологічної освіти).
32) Професійне зростання шкільного бібліотекаря в умовах сьогодення (Обласний навчально-методичний центр підвищення кваліфікації педагогічних працівників).